Back in Amsterdam

door Rachid Bouazzaoui

Mijn UCLA-avontuur zit er helaas weer op. Maar oh man wat was dat toch een mooie ervaring. Als ik het in een woord zou moeten beschrijven zou dat ‘onbeschrijfelijk’ zijn. Voordat ik er aan begon, had ik natuurlijk al een idee van hoe het eruit zou kunnen zien. Meestal schets ik een beeld in mijn hoofd dat mooier is dan de werkelijkheid. Zes weken later neem ik dat meteen terug. Het was mooier dan verwacht. Ik heb kunnen ervaren hoe het is om in Amerika te studeren, ik ben verliefd geworden op Los Angeles en ik heb tientallen nieuwe vrienden gemaakt. Zo heb ik speciaal voor de summer course een Facebook-account aangemaakt en ik had nul vrienden. Inmiddels zit ik op 80, waarbij het grootste gedeelte mensen zijn die ik in LA ontmoet heb.

Vandaag mijn laatste cijfer gehad en ik ben voor zowel American Politics als voor Cinematography geslaagd. Die zitten dus in de pocket. Ik heb ze op mijn C.V. inmiddels erbij gezet en het staat prachtig! Als het goed is studeer ik eind van deze maand af en dan mag ik aan de slag. Wie een beginnend journalist nodig heeft, ik kom graag op bezoek voor een gesprek.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder UCLA Blog

Geef een reactie

