Geenstijl gebruikt nieuwsbericht van Amerika Vandaag

door Rachid Bouazzaoui

Jahaa, Amerika Vandaag heeft de eerste scoop te pakken. Het bericht van gisteren waarin ik meldde dat ABC de foto van Peter PAUL de Vries in plaats van Peter R. de Vries gebruikte, is onder andere door Geenstijl overgenomen. Erg leuk natuurlijk, alleen zijn ze “vergeten” mij als bron erbij te zetten. Nou heb ik hun zelf getipt, maar ik ging er van uit dat ze me wel vermelden. Niet dus. (Ahhh….naïef he?) Zelfs mijn zelfgemaakte screenshot is gebruikt! (Nog meer ahhh…)

Geenstijl.nl)

(Bron: Geenstijl.nl)

Veel andere websites hebben ook het nieuws geplaatst. Al met al is het wel een eer om mijn nieuws overal te zien staan. En je weet het. Amerika Vandaag heeft al het Amerikaans nieuws als eerst. Bedankt voor uw aandacht.

2 reacties

Opgeslagen onder Nieuws

2 Reacties op “Geenstijl gebruikt nieuwsbericht van Amerika Vandaag

  1. Davy Leeuw

    Het blijft toch jammer dat er geen bronvermelding bij stond.

  2. rachidb

    Dat vind ik nou ook Davy!

Geef een reactie

